wtorek, 3 lutego 2015


Cześć.

Kolejny dzień spędziłam w domu uziemiona przez chorobę. Nie nudziłam się, bo miałam dużo do nadrabiania. Z resztą nie zrobiłam połowy tego, co planowałam.


Jeden z moich planów treningowych.

Gdy na dworze szaleje zawieja, a ty wolisz siedzieć przy ciepłym grzejniku, a żadne siły, nawet te nadludzki, nie są wstanie ciebie wyciągnąć na mróz, to przedstawiam ci mój domowy plan treningowy. Nie jest on długi. Trwa około 20 minut. Masz czas na przerwę i łyka wody. Ja dałam radę, to i ty dasz.
  1.  Pamiętaj, aby porządnie się rozgrzać i rozciągnąć. To przyśpieszy spalanie kalorii i zapobiegnie kontuzjom. Polecam skakanie na skakance około 5 minut. Aby pożyteczne połączyć z przyjemnym, puść w tle ulubioną piosenkę. Uwierz mi, to pomaga.  (klikaj linki poniżej poszczególnych etapów)

Etap I

PNŚ - Ewa Chodakowska - Trening przyspieszający metabolizm

Etap II

PNŚ - Ewa Chodakowska - Trening przyspieszający metabolizm cz. 2



Po serii mam obolałe mięśnie ud, pośladków i ramion. Wnioskuję, że właśnie te partie ciała są angażowane. Jednak spocisz się calutka i ubędzie tłuszczyku z każdego miejsca.

Po wykonanych ćwiczeniach twoje samopoczucie poprawi się. Jestem tego żywym przykładem. Możesz popłakać, pokrzyczeć, ale koniec końców będziesz zadowolona i dumna z siebie.

Mam nadzieję, że zestaw się spodobał. Trening został poprowadzony przez panią Ewę Chodakowską. Z tego miejsca zapraszam na jej bloga. Uzyskasz odpowiedzi na wszystkie pytania, dotyczące zdrowego i aktywnego stylu życia. [KLIK]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz